خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان:

ناکارآمدان از مسئولیت خارج شده و  خدمتگزاران بمانند/تعاملات سیاسی نظام نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

همدان- امام جمعه موقت همدان گفت: در بیست و دوم بهمن‌ماه همه پای کار آمدند؛ حق مردم این است که در امنیت و آرامش باشند و ناکارآمدان از مسئولیت خارج شده و  خدمتگزاران بمانند و این مملکت را به سرمنزل مقصود برسانند.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۳۰
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در خطبه‌های آخرین نماز جمعه سال ۱۴۰۱، بیان کرد: تقوا کلید نجات بشر و راه خروج از بن‌بست است و مطابق فرمایش قرآن کریم «آدم باتقوا گرفتار نمی‌شود» ریشه تمام گرفتاری‌ها و موانع بی‌تقوایی است.

وی با اشاره به پایان ماه شعبان و آغاز ماه مبارک رمضان، ادامه داد: باید از این فرصت بی‌نظیر ماه رمضان برای عبادت، استغفار، رشد و کسب علم و معرفت استفاده کنیم؛ ماه رمضان فرصت خوبی است که در تمام مسجد استان بلکه در کشورهای اسلامی نماز جماعت، صبح‌ها برپا شود و از خدا بخواهیم به ما توفیق استغفار دهد.

 امام جمعه موقت همدان با اشاره به اغتشاشات در نیمه دوم سال جاری، اظهار کرد: همه دشمنان شرق و غرب، سلطنت‌طلب، منافق، برانداز همه با هم از اول پاییز امسال شش ماه جان کندند و هر چه توان داشتند از اغتشاش و آشوب در شهرها و کشور و ایجاد گرانی ارز و تحریم اقتصادی تا تهاجم فرهنگی و خلاصه یک جنگ ترکیبی شناختی_ادراکی به‌کار بردند و در سراسر دنیا دشمنان با هم دست‌به‌دست شدند بلکه ملت ما و انقلاب را از پا دربیاورند که موفق نشدند.

وی ادامه داد: الحمداللّه زیر سایه بلندپایه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بحران به بهترین نحو، سکان کشتی را بر عهده گرفتند و مردم را هدایت کردند و توطئه هم خنثی شد.

فاضلیان با اشاره به توافق سه جانبه چین - ایران - عربستان، بیان کرد:‌ در این روزهای پایانی سال اتحاد سه‌جانبه چین، ایران و عربستان و ملاقات با کشورهای همسایه امارات و عراق وضعیت مطلوبی از جهت سیاسی در دنیا برای نظام ما ایجاد کرده که دشمنان فهمیدند هرچه نقشه کشیده‌اند نقش بر آب شد و الحمداللّه در روزهای پایانی سال توافق ایران و عربستان و سفر رئیس‌جمهور به چین و ارتباط با کشورهای همسایه نشانه موفقیت در سیاست خارجی است.

وی تصریح کرد: در میان این‌ توافقات فقط یک نکته می‌ماند و آن نیز سیاست داخلی است که مسئولین مملکت ما مواظب معیشت، گرانی و بحران تورم باشند و این پیچ اقتصادی که نقشه دشمن است کنترل کنند و مردم را از این بحران نجات دهند و این کشتی به سلامت به سر منزل مقصود برسد.

امام جمعه موقت همدان افزود: در بیست و دوم بهمن‌ماه، پیر و جوان، کودک و نوجوان پای کار آمدند؛ حق این مردم این است که در امنیت، آسایش و آرامش باشند و مشکلات معیشتی، مسکن و ازدواج جوانان را حل کنیم و دشمنان را سیاه‌رو کنیم، همچنین ناکارآمدان از مسئولیت خارج شده و  خدمتگزاران بمانند و این مملکت را به سرمنزل مقصود برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات